شرکت پرناک پیمان مجری پروژه های عمرانی ساخت سازه فلزی در شهرک صنعتی کوثر، ساخت سوله، مشاور و طراح و مجری سازه های فلزی می باشد که امروز در این مقاله قصد داریم درباره ساخت سازه فلزی در شهرک صنعتی کوثر توضیح دهیم.

سازه فلزی چیست ؟

امروزه بسیاری از سازه های معروف دنیا مانند برج خلیفه، برج ایفل و غیره با سازه های فلزی ساخته شده اند و از استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند.

بطور کلی تمام دست ساز های مهندسی که طبق اصول و استاندارد در قالب های بزرگ و کوچک ساخته میشوند را سازه فلزی میگویند.

انواع سازه های فلزی یا فولادی عبارتند از:

  • سازه قابی یا قاب بندی شده (Framed structure)
  • سازه پوسته‌ای (Shell structure)
  • سازه معلق (Suspension structure)
  • سازه خرپایی (Truss structure)

طراحی، ساخت و نصب سازه فلزی

شرکت پرناک پیمان با داشتن کارشناسان و طراحان حرفه ایی در زمینه طراحی با نرم افزار های جدید و رساندن آن به مرحله ساخت و با داشتن تجهیزات و ماشین آلات به روز، پروژه ساخت سازه فلزی در کمترین زمان و طبق استاندارد های اصولی و دقیق پروژه را تحویل کارفرما خواهند داد.

این شرکت با به اتمام رساندن صد ها پروژه های قدیمی اصولی نامی نیک در ساخت سوله و ساخت سازه فلزی علل خصوص ساخت سازه فلزی در شهرک صنعتی کوثر ، شهرک صنعتی اشتهارد و شهرک صنعتی اشتهارد ۲ داشته است.

ویژگی های مهم کارخانه ساخت سازه فلزی

به دلیل حساسیت بالا در ساخت و سره هم کردن سازه های فلزی، باید در انتخاب کارخانه ساخت دقت بالایی داشته باشیم. کیفیت کارخانه تاثیر مستقیمی بر روی کیفیت ساخت و همچنین نصب آن دارد.

پیمانکار و مهندسی که توانایی و علم کاملی از ساخت سازه های فلزی را نداشه باشد، مشخصا نمی تواند سازه باکیفیت، مطمعن و اسکلتی اصولی و استاندارد را بسازد.

همچنین پیمانکار باید در هنگام ساخت اسکلت انجام کنترل های نظارتی را عهده دارد است.

در ادامه مطلب قصد داریم نکات مهم در انتخاب بهترین کارخانه ساخت سازه فلزی و اسکلت فلزی را بگوییم.

  1. انتخاب پیمانکار از بین کارخانجات معتبر و عالی که عضو اتحادیه باشند و همچنین شهرت زیادی دی بین پیمانکاران عالی رتبه دارند. کارخانه هایی با کیفیت بالا و عالی قطعا تجربه بیشتری نسبت به دیگر کارخانجات دارند.
  2. باید قبل ااز عقد قرار داد به کارخانه مورد نظر سرکشی کرده و کیفیت دستگاه ها و تجهیزات و همچنین تجربه پیمانکاران را بسنجید تا بتوانید با دیگر کارخانه ها مقایسه کده و از بین آن ها بهترین را انتخاب کنید.
  3. یکی از مهم ترین نقاط قوت کارخانه ها، نظم خط تولید و انظبات پیمانکاران است. برای سنجیدن نظم آن در هنگان سرکشی بین کارخانه ها می بایستی به نظم و ترتیب فضای داخل کارخانه، خطوط تولید و تیروق ها را توجه کنید که اگر منظم بودند، گویای انظباط کاری در آنجا می باشد.

شرکت پرناک پیمان یکی از معتبر ترین و قابل اعتماد ترین شرکت هایی است که در زمینه ساخت سوله و ساخت سازه های فلزی فعالیت گسترده دارد.

این شرکت با استفاده از کاردان ترین و مجرب ترین مهندسین در اجراء انواع پروزه های ساخت و ساز، گامی بزرگ در جهت پیشرفت این علم برداشته است.

جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

کارشناسان شرکت پرناک پیمان ۲۴ ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

مطالب مرتب

شهرک صنعتی کوثر

مدیریت پیمان و پیمانکاری