انواع سوله سبک:

ساخت سوله سبک یکی از پر کاربردترین و پر طرفدار ترین سازه های فلزی در دنیا میباشد.

سوله های سبک به دلیل مزایا و ویژگی هایی که دارند مورد توجه قرار گرفته اند یکی از این ویژگی ها ارزان قیمت بودن این سوله است به این دلیل که از تیر ورق ، استفاده نمیشود و از بتن و فلز استفاده کمی میشود.

ساخت سوله سبک

سوله های سبک را با توجه به نوع کاربری آن میسازند که انواع مختلفی دارند .

ساخت سوله با قوطی , سوله های خرپایی و …. از جمله سوله های سبک هستند از این نوع سوله ها در انبار های صنعتی ، مرغداری، پرورش قارچ … استفاده میشود .

سوله های سبک دارای مقاومت و استحکام بسیار بالایی هستند .

سوله های سبک را  میتوان با ابعاد و دهانه بزرگ ساخت . در ساخت این سوله ها باید با افراد متخصص و با تجربه مشورت کرد تا این سازه به بهترین و استاندارد ترین شکل ساخته شود.

مزایا و معایب سوله سبک:

تا کنون هیچ گونه محدودیت اجرایی برای سوله های سبک  پیدا نشده است.

به همین شکل ، خریداران و سازنده هارا  را به سمت خرید سوله های سبک  جهت  داده است ، اما شاید با دقت بیشتر بتوان یک ایراد از این سوله ها گرفت؛ آن ایراد این است که در دهانه های کوچکتر از ۱۸متر ، قیمت آنها از ساخت سوله به روش تیر ورق معمولا بیشتر خواهد شد ، اما ، در سوله های بیش از ۱۸ تا ۲۲ متر تقریبا قیمت برابری دارند و از دهانه ۲۲ متر به بالا شروع به اختلاف قیمت با سوله قدیمی سنگین می کند و تا جایی این شکاف پیش می رود که می تواند حتی به یک ششم قیمت سوله تیر ورقی هم برسد.

  • سوله های سبک سازه هایی ارزان قیمت و مقرون به صرفه میباشد  هستند .
  • سوله های سبک در مدت زمان کوتاه تری نسبت به سئله های سنگین انجام میشود .
  • سوله های سبک بر خلاف نامشان در برابر حوادث بسیار مقاوم هستند .
  • دهانه اسوله های سبک می توانند تا بیش از صد متر هم بدون ستون میانی ساخته شوند
  • امکان نصب انواع تجهیزات در سوله های خرپایی وجود دارد .
  • در این سوله ها میتوانیم جرثقیل های سقفی با تن بالا بدون محدودیت نصب کرد .
  • سوله های سبک مناسب برای هر نوع کاربری صنعتی و غیرصنعتی هستند.

 

خدمات ساخت سوله سبک توسط مهندسین کبیر سازه

نیروی کاری مجرب در اجرای ۰ تا ۱۰۰ سوله افراد مختلفی نقش دارند که برای اطمینان از ساخت و نصب اصولی سوله باید این افراد تخصص لازم را داشته باشند.

شرکت کبیر سازه با داشتن تیم طراحی مجرب ،مهندسان و طراحان با تجربه ، نقشه سوله را مطابق با آخرین استانداردها و مطابق با تاییدیه نظام مهندسی طراحی می کند .

   شرکت کبیر سازه با در اختیار داشتن پرنسل مجرب از طراحان، مونتاژکار و جوشکاران حرفه‌ای وماشین آلات و ابزار پیشرفته آماده است تا سوله‌ای متناسب با نیازهایتان را با قیمت مناسب و شرایط ویژٰه انجام دهد.

با ما در تماس باشید.